13/4-16

Ibland älskar ja mitt liv lite mer än vanligt. 
 
Bortser man från nå småsaker åh två "större" saker, så har ja verkligen allt. Vad mer kan man önska sig om man har alla djur som "jag" har, en helt fantastisk mamma, mina syskon, vänner osv. Fyfan va ja är lycklig lottad. Som sagt, saknas bara några saker. Skulle kunna va riktigt lätt åh fixa de, men nu är ja kräsnare än någonsin !
 
Som vanligt så har jag varit en del i stallet, ridit, fixat åh donat, varit med MLI åh träffat hennes barn, varit på ringträning (inför utställning, för er som inte vet ;) ) Bytt däck på ena bilen åh tvättat den, osv osv vs, kan rabbla hur mkt som helst... 
 
Utbildningen/praktiken: De va väl sådär.. Trivdes skit bra där åh hade riktigt kul, lärde mig en hel del åh så, Men  de är ingenting för mig, Har för mkt energi så de skulle inte gå i längden, tyvärr. Men saknar kollegorna faktiskt. Ett riktigt härligt gäng. Men ja har andra planer redan. Ska på möten om ett tag åh sen får ja se hur de går utifrån de =) Är ritkgit taggad, men låter tiden utvisa de ! 
 
Nu ska ja kila iväg ner till stallet, cykla me några hundar, städa åh fixa :*
 
För er som missat så har ja en ny insta, Men.. den är bara till dom ja känner :*
Insta: Nathaliebingstrom
Snap: Nathaliebing
 
 
 
 
 
 
 
Om ni inte visste de redan, så:
 
Har jag världens bästa mamma ! 
 
PUNKT :*
 
Ringträningen gick jätte bra ! Mamma gick med Arthur och jag gick med Molly. Nästa gång ska de gå ännu bättre än i måndags, men som sagt, de va ju ändån första gången =)
 
Åh däckbytet gick oxå finemang ;) Som ja sagt innan, de är så en riktigt kvinna ska se ut. ;) (Bilden längst ner)
 
 
 
Tog ett glas vitt med finaste Emmy och Mimi 
 
Alla på jobbet fick ett varsitt självporträtt. 
- Klämman (med norrlänskt uttal)
Så jävla söt hon är lilla Lizen
 
 
 
 
Nya trimbordet har kommit, såå fräckt ! 
 
En av dom bästa som finns ! Min lilla MLI. Älskar dig, gums ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0