......

Så va de ju de här me åh få tiden till att sitta vid datorn.. är väl typ 2
 månader sen sist tro ja :P
 
Sen dess har de varit fullt ös, som vanligt !
 
 
Lite kort va ja/vi gjort är väl typ att vi har varit åh badat. Ena gången fick Doris följa me, men hon är ju som vanligt åh vägrar bada :P så ja fick bada själv..
 
 
 
 
 
 
 
Jag åh mamma åkte iväg åh träna lite med Julle, åh de gick hur bra som helst =) Samtidigt som vi, så var de en unghingst som verkligen va hingst :P Han trodde väl att han skulle få kliva upp på sin ägare.. Fy fan om han inte skulle va beredd då hans hingst hoppa sådär..
 
Den hingsten !
 
 
 
 
Från den 11/7 så blev jag sommaranställd.. Så för mig har de blivit tidiga mornar, köpte mig ett vrålåk (cykel) som ja har till jobbet åh nya pjux.. Smartskafftet själv tappade ju mobilen, så efter de blev ja me Iphone..
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0