Själv i nästan 2 dagar

Just nu sitter jag bara här åh dricker te, kollar datorn lite åh sitter i telefonkö. Gick upp kl 6, drack kaffe me mamma åh surra lite innan hon skulle åka. Hon ska till syrran åh hälsa på henne, åh kommer hem imorngon kväll. Önska ja kunde följa me åh mysa me bebis =) Tills hon kommer hem har ja nog röven full med alla djuren, stallet, huset osv. Ganska skönt ändå, men så tomt utan mamma :P Jossan kommer ju va här, men hon kommer ju jobba åh så, så hon kommer säkert inte va hemma så mkt. Men de kommer gå bra de här =)
 
Har redan gett alla djuren mat, varit ute me Z, packa lunch till Julle åh fixat lite lätt här hemma. Ska snart sätta på lite musik åh fortsätta. Sen blir de nog ner till stallet igen åh mocka åh packa lite hö åh så. Blåser storm ute gör de oxå.. Undrar va den här stormen kommer döpas till då. :P
 

Igår va de jätte fint väder, åh sen kom de en del snö, vilket är borta idag. Blev en promenad me Zacke åh Julle, promenad i skogen me Obban, Molly åh Doris, åh lite annat småpyssel hemma. Skönt att de börjar bli bättre väder iaf, så man slipper bunkra på sig termobyxor åh den tjocka vinter stalljackan. Måste väl ner till Smålan åh hämta min väst, åh mina andra saker =) (Om ja får gissa så finns den inte kvar
 
 
 
I lördags va ja, mamma åh Jossan i Stallarholmen på Kjelles fotoutställning. Så sjukt jävla fina bilder han har tagit. Älgarna måste ju ha varit en riktigt fräck upplevelse. Woow.. :D
 
 
 
 
Nää, nu ska ja fortsätta i telefonkön som ja suttit i, i snart en timme *Suck* Sen blir det att sätta lite fart här hemma, så de blir nått gjort :*
 
uffe
2016-02-27 @ 22:31:16

lägg ner sidan du aldrig här nästan pucko

Svar: Vad rör de dig i ryggen om ja skriver mkt eller inte ?! Stör du dig, så behöver du inte läsa. Så enkelt va de med ! :*
nathaliebingstrom.blogg.se

Anonym
2016-02-29 @ 21:46:47

du är inte rädd om dina bloggvänner du förvånar mig inte alltid varit du i centrum . mmm vän med mamma nu ser jag---

Svar: mina bloggvänner?! bloggar inte för att få vänner... nej, jag har inte alltid varit i centrum! vän med mamma?! har aldrig varit osams med henne, så ja.. vad vill du ha ut av de?!
nathaliebingstrom.blogg.se

Anonym
2016-03-01 @ 00:39:24

du alltid velat varit i centrum på dina villkor annat är skit

Svar: ja men jo, så är de ju.. du verkar ha stenkoll på läget du. lägg ner din tid åh energi på nått som gör dig glad ist. puss påre :*
nathaliebingstrom.blogg.se

Anonym
2016-03-01 @ 10:01:58

jag skall ge dig ett gott råd sök scenskolan jag
menar allvar ett jobb som passar dig på riktigt sök nu.....

Svar: nej tack de är bra asså. Sök själv. 😘
nathaliebingstrom.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0