Kan man ha de bättre ?!

Heelt seriöst... 
 
Just nu kan jag som inte ha de så mkt bättre. Jag har nästan allt man kan önska sig, nästan. Men ja är så sjukt jävla nöjd åh glad  att jag har de ja faktiskt har. 
 
Jag bor i hus, med stall, 2 hästar, 3 katter, 6 hundar + en valp, åh fåglar (3 kanariefåglar) Alla djur är ju mammas, men ja är så jävla glad över att ha Doris här hos mig. Har mamma vid min sida. 
 
Som sagt, de saknas ändån en del saker. Utan tvekan L & T 💕, Nova, Wilma, pappa osv osv va. Vissa saker ska väl inte ens nämnas här :P Då kommer de bli frågesport om de. Nog för att de är kul me frågor, men ja. Så de finns ju vissa tomrum.. 
 
 
 
 

Förövrigt idag så gav ja mig på tvättstugan åh städa åh fixa där, fixa avloppet osv, men ska fortsätta med de sista imorrn. Fullt ös, men de är så de ska va.. Nu ska ja iaf gå lägga mig, börjar bli lite små trött ja.. =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0