Allt mellan himmel åh jord...

Såklart så är de hur länge sen som helst ja skrev, inte alls ovanligt ;)
Internet har inte fungerat på nästan en månad, så de är väl mkt pga de. Men men.. 
 
I skrivandes stund sitter ja här me en kopp te åh är sjukt trött åh ska snart lägga mig då ja åh syrran ska till mall of scandinavia imorrn.. 
 
 
 
Vad mer kan man säga om Doris ?! Hon är ju bara så jävla knasig. Duktig åh lyssna, men koll ska hon ha minsann.. Och inte nog med de så hittar man väl alltid nått "fynd"ute ;)
 
 
 
Syrran gjorde flätor på mig, åh jävlar så ont de gjorde, Men ska man vara fin får man lida pin, elr hur va de som ;) Snyggt blev de iaf.. :*
 
 
 
Min lilla bebis Obban fick sina små bebisar. Det blev 4 små valpar, 2 tikar 2 hanar. Åh hon är ju bara såå duktigt mamma. Lilla Obban 
 
 
 
Jag åh syrran gjorde så att mamma fick en riktigt bra Mors-dag. Hon blev riktigt nöjd. Love you mamii 
 
 
 
 
 
 
Min fina syster har tagit studenten. FYFAN VA HON ÄR BRA ! Grattis min älskade syster 
 
 
 
De värsta är när paniken kommer ikapp en när man knappt är klar, åh ändå har en hel del att göra klart, men hinner klart i sista sekund ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åkte hem till pappa åh fick äntligen träffa han. Han har varit såå saknad den gubben. Träffade Johanna oxå, åh hon åh ja drog ut åh hade lite kul.. 
Sådan far sådan dotter
 
Älskar dig så mkt pappa !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag åh syrran "firade" midsommar här hemma. Men vi hade kul iaf.. 
 
 
 
 
Häromdagen blev de lite sällskap på "lökhyllan" Abborreberget. Blev lite bad oxå, vilket ja verkligen inte hade en tanke på att göra. Men skönt va de 
 
 
 
 
 
 
Den 22/6 fyllde min finaste prins 5 år. Grattis mammas älskling ! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0