De går bra nu ! ♡

Ooj då.. va över en månad sen ja uppdatera :P 
 
Haft fullt upp med både de ena och det andra. Djur, hus, stall, telefonsamtal, intervjuer osv. Har ju hänt en del sen sist vill ja lova.. Känns som att de mesta faktiskt går framåt nu.. Känns riktigt skönt måste ja säga. Men ja älskar de liv jag har ! 
 
Linnéa har redan hunnit fyllt 6 år (24/2) De är helt sjukt hur fort tiden går. Och framförallt hur mkt man faktiskt har missat. 
 
Efter 4 år så har jag äntligen fått sitta upp åh har ridit Zacke. Den känslan är heelt otrolig. Kände mig som ett barn på julafton då ja skulle få sitta upp. 
 
Har varit på MuF, och de kändes som att de gick bra ! 
 
Jobbsökandet går finemang de oxå. Har varit på två intrevjuer. Den senaste är i Strängnäs, men mer om de kommer senare =) Ska väl kanske inte avslöja allt för mkt nu ;) 
 
Till den underhållande, anonyma männsiska som kommenterar. Nej, jag har inte j'vla pöööök :P 
 
Fast nä.. Nu har ja faktiskt inte så mkt mer ja kommer på åh skriva om.. Ska dricka upp mitt te och sen gå lägga mig, upp tidigt imorrn, så Gonatt ! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Anonym
2016-03-23 @ 08:26:15

Hej Nathalie

Svar: Hej anonym
nathaliebingstrom.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0