19/5-16

Just nu är de bara så sjukt jävla mkt tankar, om allt.. Men lite "extra" fokus på två specifika områden. Om man bara kunde ha som mappar i skallen, sortera, och sen klicka på "delete", då skulle de va så mkt lättare =) Så de kanske va bra att mamma åker iväg nu (hemma på lördag) så ja har allt här hemma åh tänka på. Så kanske ja kan koppla bort de andra. 
 
Men jag vet att de är värt de åh jag kommer få rätt i slutet, jag kommer få som jag vill.. De är trots allt väldigt mkt som går i rätt riktning just nu, så ja ska verkligen inte klaga.. Dock kommer vissa saker ta väldigt lång tid, medans andra kommer att bli bättre väldigt snart ! 
 
Trots allt runtomkring så är ja så jävla glad över mitt liv. Men ändå är ja inte helt nöjd än. ♥
 
 
 
 
 
 
För mig åh mamma för några dagar sen <3
 
Anonym
2016-06-27 @ 07:58:28

nu pöööööök pöka pöka hihi

Svar: har du problem elr
nathaliebingstrom.blogg.se

Anonym
2016-06-28 @ 17:16:23

nej men du har de vet du ju mm

Svar: haha lustigkurre du.. 😂 va är de ja har då?! 😘
nathaliebingstrom.blogg.se

marcus
2016-06-29 @ 08:27:20

visa musen istället och bli en djurvän och bli populär

Svar: fast nej, pröva själv
nathaliebingstrom.blogg.se

marcus
2016-06-29 @ 17:33:22

hos dej då okej var vill du ha den på din sida blir jag populär hos dig då

Svar: ja jo men visst. skicka bilden till mig så kan ja lägga ut den här, så blir du nog populär
nathaliebingstrom.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0