Bättre sent än aldrig ;)

Haft fullt upp sen jag kom hem från min lilla "mini semester" har haft så roligt åh de va välbehövt, men ja saknade såklart åh sova med Obban åh Doris, alla andra djur, stallet osv ;) 
 
 
Lördag (7/5) morgon så åkte jag till MLI. va egentligen planertat att ja skulle ta me mig Doris, men hon stannade hemma ist. Väl hemma hos henne så skulle dom andra göra sig klara. Tjejer som tar sin lilla tid ;) Sen bar det av mot Barkarbyträffen. De va ja åh MLI såklart, Emma, Zorro (Emmas lilla vavva) Viktor åh några till. 
 
 
 
 
 
Vi var där ganska tidigt då vi lyssnade på genomgången hur allt skulle gå till som under kvällen/natten. Runt 18-tiden började bilarna rulla in. Sen var de fullt ös... 
 
MLI's åh Viktors bil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa var ju bara heelt jävla kalas fulla.. En av dom stod på huven och typ strippa.. Han levde sig verkligen in i de hela åh körde nästan All In ! Snuten kom dit åh bad han sätta på sig kläderna igen, så han hoppade upp på huven igen åh gjorde likadant, fast satte på sig sina kläder... Ja, man fick sig ett gott skratt iaf. Sen körde han på "klappa händerna när du är riktigt glad" då blev man ju själv lite taggad där asså, haha. 
 
 
 
 
 
 
Såklart så träffade jag Linn åh Sinan där. 
 
 
 
När de väl va slut så var det bara att städa åh göra klart allt för att sedan åka hem (till MLI) åh sova. Vi va hemma runt 4-tiden på morgonen, somnade inte förens vid ca 5.. Ca 4 timmar senare satt jag och Nova åh kollade på barnprogram, sen kom lilla Jolly. Ja åh MLI fixade, dona, käka osv osv.
 
 
 Redan klockan 18 så var de dax för mig att bege mig norrut. Va inte i Sundsvall förens vid tolv. Trött som en gnu så slocknade ja direkt. Har inte sovit så bra på nästan ett halvår. Tankarna som va då, va allt från himmel till jord. De va som "här kommer alla känslorna på en och samma gång" Träffade min finaste Nova såklart !
 
Nått ja kommer leva på läänge <3 
 
 
På onsdag va de hemresa igen :( De va jobbigare än ja trodde...
 
How cute :* <3
 
 
 
Väl hemma igen så blev de en ganska lugn kväll. Dagen efter va allt igång igen. I fredags så började ja, mamma åh J att "renovera" lite lätt i trädgården. Tyvärr så tänkte ja inte på att ta före bilder.. Men satan i gatan så tungt de ha varit, men riktigt jävla roligt. Två händiga kvinnor som mig åh mamma får man  leta efter. ;) När vi skulle till tippen en av gångerna så höll ja på dö. De satt en grön, fet äcklig spindel i bilen. När vi kom fram så hjälper mamma den till sidan så han skulle överleva.. Nu kan vi inte göra så mkt mer i trädgården, förutom lite småyssel. Men sen så jäklar drar vi igång igen. =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡Linnéa&Théo♡

🎀 Forever strong, Never give up 🎀

RSS 2.0